jrocklover

Hejsan allihopa :)

Kategori: Allmänt

Jag ska nog börja blogga igen ^^ För jag jänner jag saknar dte lite :D 
Så jag hann höra lite av EXO's comeback låt men jag är inte säker på om det är sant att dte är den men SM ENT har blockerat den låten så jag kan inte lyssna l'ngre men jaja :D
Men i alla fall en sak som gjorde mig ledsen!!!!
JAG ÄLSKAR G-DRAGON OCH T.O.P SÅ SJUKT MYCKET!!!!!
Och jag vet att dom har sitt eget liv och dom är vuxna männ, men jag bryr mig om dom och om doms health så jag blev så sjukt ledsen av att se dom hära bilderna och videorna :'( så klart det kan vara av stress!! Min mamma rökte innan ibland av stress och jag känenr många folk osm har gjort det av stress ska inte nämna några namn. Men jag blir så ledsen för jag bryr mig om dom så klaga inte för jag vet att dom har sitt eget liv och är vuxna nu men jag får fotfarande bry mig~ Och jag kommer älska dom endå för jag är V.I.P 4ever!!! Men man blir endå ledsen.
So if you read this GD oppa and T.O.P oppa (probably not but always 1% chance right???) please think about your healt! I understand that you can be stress out and I forgive and will always love you but try to think some more about your health~~ Min pappa har rökt i 20 år tills jag fick han att sluta (jätte stolt är jag) så hoppas doms barn också är så som jag!!! Jag sparkade och slog min pappa och grät och kastade hans cigaretter och han slutade :DDDD
Men jaa jag har också hört att Kai rökte innan men D.O. sa till han att han borde sluta och jag blev helt över lyyyccklliiigg~~~~~~~~~ KAISOO 4EVVAAAHHHH~~~~
Och Bang Yongguk har provat röka/rökte men han har slutat vet jag nu så jag är stolt över han också <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
//Zuki<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: