jrocklover

KAI <3

Kategori: Allmänt

Asså Kai håller på och gå mer upp och upp i min lista jag trro snart jag kommer ha två ultimate bias!!! NEJ ZUZANNA SÄG INTE SÅ VAD KOMMER SUNGJONG GÖRA MED LIVET KAI ÄR MIN SECOND BIAS OKII ALLIHOPA JAG GILLAR MEST SUNGJONG ALLTID OKIII????
(gillar låten i bakgrunden :DDD ska kanske ladda ner dne på mobilen Lady Gaga- Monster)
Komm ihåg runriken till dena video det står +21 det betydre alla ni som är mindre än det till exempel som jag ska inte kolla!!! Men let's be olagliga ;)))) :PPPP Men jag menar slutet herre gud jag känne rmig som en pervo (kanske jag är men jagmenar did u see slutet asså herre guuuuuddd
0:42 :') kommer ha svårt att bli imponerad av andra killar när jag alltid kommer tänka Kai är bättre!<3 0:22
//ZUki<3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: