jrocklover

YOHIO~

Kategori: Allmänt

Ja som ni vet att Yohio har varit med i Melodifestivalen och så klart jag röstade på honom!!!!! Jag brukar inte kolla på sånt skit som Melodifestivalen och Eurovision och sånt där men är Yohio med så är Zuzanna med :PPP I alalf all jag börja skriva ihjäl när han kom på scenen och jag älskade hans ''lilla bromance stund'' med basisten på scenen och hans mage som syndes :D Och han var helt magisk och jaaa helt perfekt och ägde ut alla där inne och han är den enda non-asian som jag gillar på det sättet :D och blir galen och har pervo tankar om hahahah ^^ han borde känna sig speciell för det är inte många non-asian som får den platsen hos mig eller rättare sagt inga hahahah ^^ Men han så klart och hans gitarrist och bassisy också och jaaa han var helt perfekt :DDDDD<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Och han gick till frinalen så jävla lycklig för hans skull ^^
NJUT AV MUSIKEN ^^ Älskar dom häraaa ^^ Och Yohio är med i Seremedy :DDD
//Zuki<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: