jrocklover

Dag 1.

Kategori: Allmänt

En bild på mig och 1o fakta om mig..
 
Fakta 1. Jag älskar K-POP och J-ROCK över nästan allt annat!

Fakta 2. Min dröm är och bli k-pop kändis... lite emberassing och söga det för säkert dom flesta tänker att jag inte har någon chans...

Fakta 3. Jag har en farfar som dog för ungefär en månad sen och en hund som dog för ett och ett halvt år sen... :'(

Fakta 4. Jag blir jätte inspirerad av söta tjej kläder på asiatiska tjejerna men vågar inte ha det på mig själv för mina kompisar säger taskiga saker om mig då. (inte Massti, Zakiyah, Yasmine eller Suad eller Shewit.. dom är skit snälla)
 
Fakta 5. Jag vill/ska flytta till Korea så fort jag kan och ha ''sommarstuga'' i Japan.
 
Fakta 6. Jag gillar mina gamla kompisar mycket mer än mina nya... utom Massti, hon är skit snäll!<3

Fakta 7. Jag gråter jätte svårt framför människor mne när jag är själv kan jag till och med börja gråta på tanken av att en hund dör :(

Fakta 8. Jag kan börja gråta jätte mycket på tanken av att jag aldrig kommer träffa Sungjong och andra kändisar..
 
Fakta 9. Jag har jätte många drömmar som jag har bestämt att uppfylla fast dom endå är på ett sätt omöjliga så ska jag göra mitt bästa! Tack vare en serie som heter To The Beautiful You så kommer jag aldrig ge upp på mina drömmar för dom säger ''Miracle is another name of hard work'' och den frasen hjälper mig jätte mycket.
 
Fakta 10. Jag är en ganska annorlunda tjej än andra.. Men jag är stolt över mig och mitt liv och fast allt är inte perfekt just nu så är jag alltid glad för jag vet att allt går och fixa :)

Då lärde ni känna mig lite grann här va :D //Zuki<3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: