jrocklover

Koreaner på flygplatsen.

Kategori: Allmänt

OH MY GOD~ När jag skulle tillbaks från Turkiet till Polen i julas så var jag ju på flygplatsen och då var det ett flyg till Korea och gissa vad??? Det fanns MAAASSSAAA koreaner i flygplatsen :D Några smsa på koreanska i mobilen, några läste koreanska böcker, några pratade koreanska, några bara satt där och var tysta :D Men alla var så sjukt söta så jag dör både tjejerna och killarna :D <3<3<3<3 Älskar det ^w^ Men det var allt jag kulle berätta och om vi nu snackar om flygplats så visar jag jätte coola och söta flygplan som jag skulle vilja flyga med :)
Flygplanet:
Inne i flygplanet och hur flygvärdinnorna ser ut:
Maten dom ger där:
Flygplatsen: 
Något som Hello Kitty fanen Zuki gärna skulle vilja åka right??? I mina drömmar :(
 
Simpsons Flygplan: 
Något Masstewal gärna åker :D Hon älskar The Simpsons :DDDD
 
Pikachu flygplanER:
Jag är ju också ett Pikachu fan så detta är också något jag vill verkligen åka :D

Coola vaaa??? Ja det är dom men i alla fall har någon av er sett en sån iså fall kommentera gärna :D //ZUki<3
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: